Brief 2: Integratie van de Ubuntu-filosofie in het basisonderwijs – “Ubuntukids: Leren over liefde, Samenwerking en Zorg voor elkaar”

De Kamer van Sociale waarden
Het sterkste Sociale Netwerk van Nederland.

[Date_brief2], Eygelshoven

Aan: [name_directeur]
[School Name]
[Address]
[user_email]

Subject: Integratie van de Ubuntu-filosofie in het basisonderwijs – “Ubuntukids: Leren over liefde, Samenwerking en Zorg voor elkaar”

Geachte [aanspreekvorm] [name_directeur],

Ik hoop dat u goed bent. Naar aanleiding van mijn eerdere brief , waarover ik u een e-mail verstuurd heb op [Date_brief1] jl.,wil ik graag verder ingaan op het initiatief “Ubuntukids: Leren over liefde, Samenwerking en Zorg voor elkaar” en de bijbehorende educatieve materialen.

We zijn verheugd te kunnen delen dat het boekje “Ubuntukids: Leren over liefde, Samenwerking en Zorg voor elkaar” gratis beschikbaar is om te downloaden van onze website. Het boekje bevat de kernwaarden van Ubuntu, een syllabus en een script voor verschillende scenario’s voor een toneelstuk, speciaal ontworpen voor kinderen die in groep 8 een keuze maken voor hun vervolgonderwijs.

Voor scholen die geïnteresseerd zijn in een gedrukte variant van het boekje, bieden we ook de mogelijkheid om exemplaren tegen een kleine vergoeding te bestellen. Dit stelt scholen in staat om het boekje op een toegankelijke manier beschikbaar te stellen aan leerlingen en docenten.

We zijn zeer benieuwd naar de ervaringen van uw school met het boekje en of de inhoud overeenkomt met wat wenselijk is voor uw leerlingen en leeromgeving. Daarom bieden we u en uw team de gelegenheid om eventuele op- of aanmerkingen met betrekking tot het boekje aan ons door te geven tot 1 januari 2024. Uw waardevolle feedback zal ons helpen om het initiatief verder te verbeteren en aan te passen aan de behoeften van de scholen en hun leerlingen.

Als onderdeel van ons streven om dit waardevolle initiatief te ondersteunen en de integratie van Ubuntu in het basisonderwijs te vergemakkelijken, hebben we een speciaal platform ontwikkeld waarop [School Name] een account bezit en rechtstreeks toegang heeft. Via de volgende link kunt u uw account benaderen.

[login_url]

Op dit platform hebben we uitgebreide informatie over het initiatief en het boekje “Ubuntukids: Leren over liefde, Samenwerking en Zorg voor elkaar” beschikbaar gesteld. U kunt hier gedetailleerde richtlijnen vinden over het integreren van Ubuntu in het lesmateriaal en hoe het boekje kan worden gebruikt om leerlingen voor te bereiden op hun afsluitende toneeluitvoering bij het verlaten van het basisonderwijs.

Om deelname en participatie op het platform te bevestigen, vragen we u vriendelijk om uw account te activeren. Hiermee krijgt u volledige toegang tot de bronnen, materialen en ondersteuning die we beschikbaar hebben gesteld om de implementatie van Ubuntu in het onderwijs te vergemakkelijken.

De Kamer van Sociale waardenHet sterkste Sociale Netwerk van Nederland.

We zijn enthousiast over de mogelijkheid om bij te dragen aan een positieve en inclusieve leeromgeving op [School Name] en hopen dat dit initiatief zal bijdragen aan de persoonlijke en sociale ontwikkeling van de leerlingen.

Als u verdere vragen heeft of meer informatie nodig heeft over het initiatief, het boekje of de bestelmogelijkheden, staan we graag voor u klaar.

Met vriendelijke groet,

Alexander Groenheide
Vader die vecht voor zijn nalatenschap.

Met de navolgende burgerinitiatieven.
Coach en Companion binnen het landelijke netwerk van Ervaringsdeskundigen profesionals en Mantelzorgers. Verantwoorde mensen, die verbinden in de zorg voor elkaar.De Kamer van Sociale waarden
Het sterkste Sociale Netwerk van Nederland
https://DeKvSW.nl

Voorzitter van de:
Sociëteit Eygelshoven Sociaal
Laurastraat 87, 6471 JJ Eygelshoven
Mobiel +31653445054


            

            

                        
            
            
assignment_turned_in Registrations
No Registration form is selected.
(Click on the star on form card to select)
Please login to view this page.
Please login to view this page.
Please login to view this page.